ericabergqvist

Alla inlägg under augusti 2011

Av Erica Bergqvist - 5 augusti 2011 20:36

idag har jag spenderat dagen med bästa matilda !

vi har gått på loppis och inrett mitt rum, skit snyggt !

sen efter det tittade vi på film och sen  gick matilda hem och åt och hon kanske kommer tillbaka och ser klart på filmen om hon hinner :D


det är bara 3 timmar och niton miuter till du fyller år min älskling !

Av Erica Bergqvist - 5 augusti 2011 11:20

nu har jag städat mitt rum, rensat låder och skit !duktig jag är !

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske ska vara med matilda och om inte det blir åker nog jag och mamma på birsta en sväng !

jag vill även komma till elin och träffa henne så vi ska bestämma nån dag hon och jag:)

men jag kan ju inte åka idag för imorgon äre ju matildas födelseda !

grattis i förskott !!

men jag har lite problem jag har inte kommit på vad jag ska ge henne, hehe ;O

men jag får väll tänka på det så kommer jag på någonting !:)


                 älskar den näst sista bilden, so cute !

Av Erica Bergqvist - 4 augusti 2011 23:37

först kommer bilder från frida:

         jag fattar inte hur stökigt frida har på sitt rum. pust !                min finfina dykning !   bjuder stort !          åkte med handuk till mormor och bytte om i hennes garage ( mormor och morfar var inte hemma )   samma pose på alla bilder !


sen igår kom mathilda och då grilla vi och hyrde film och åt godis !


           mysigt !


sen idag åkte jag och mathilda på birsta och resten av familjerna på båttur :)

köpte skor, puder, skärp, har även klippt ett par skorts:


   skorna är inte så ful i verkligeheten !;)      fetknoppen !


sen ikväll åkte vi över till farmor och farfar där anki, albin och gustav väntade :)

Av Erica Bergqvist - 3 augusti 2011 09:48

nu är jag hemma från frida. vi har badat, solat, åkt moppe, varit med massa, gått på köpinge eller vad dom kallar det ;)

OCH ÄTIT CHOKLAD SÅKLART !

och igår när jag skulle åka hem kom det först en motorcykel, sen en till, sen en till,

så kom det typ 200 motorcyklar på rad, ganska coolt,

sen när jag kom hem titta jag och mamma på en film ( the kid )

ganska sorlig, sen efter den var det godnatt !


  frukost   och kvällsfika

plus några chokladkakor

PS: det kommer mer bilder men jag haer inte haft tid att laddaupp bilderna från kameran !

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards