ericabergqvist

Alla inlägg under januari 2011

Av Erica Bergqvist - 30 januari 2011 10:45

   ja det blev lite skoter på morgonen, deet är så fult, jag kör as sakta sen när joel kör gasar han på ! kul att veta !

och jag vetefan vad jag sk göra idag !  men hittar väll på någonting, jag skulle vilja att elin kom och shoppa med mig men hon är sjuk !:( krya pårej :)


Av Erica Bergqvist - 29 januari 2011 21:55

ja idag var man på birsta med mammi.

det är nog det bästa för då är det hon som betalar :D

vi köpte en kappa, strumpor,strumpbyxor, örhjängen, smink, 2 par skor... det var nog allt :)

Av Erica Bergqvist - 28 januari 2011 17:31

nu är man med älsklingen min. ja vafan ska man skriva nu?

iaf ikväll kommer vi bli riktigt feta hoppas jag, för ikväll blire middag här hos sandra, justeja idag på skolan åkte vi skridskor och det gick ju åt helvete !

man kunde knappt stå på skridskorna ! inte sandra heller för den delen.


och grattis till födelsedagsbarnet oskar nilsefur :D


  

  

va fint !!

Av Erica Bergqvist - 28 januari 2011 09:42

a man kan nästan gissa vad jag har stoppat i mig till frukost :D


  

fina jag ! :D

Av Erica Bergqvist - 26 januari 2011 18:44

jag har ingenting på den här jävla datorn !

man måste gå in på youtube för att lyssna på musik !


Av Erica Bergqvist - 24 januari 2011 17:11

gud vad jag älskar skor !! titta pårom bara !


  det där var en jävligt suddig bild ! 

och den med hehe :D 

Av Erica Bergqvist - 24 januari 2011 07:55

ja nu skriver sandra att jag ska börja med dagens outfit eller hur det stavas `?!

men jag har n´bara fula kläder menmen jah kan ju göra det ett tag:


 

som sagt såg bara fet ut !

och ser ni mitt hår :O kort !


    

Av Erica Bergqvist - 22 januari 2011 15:27

ja inatt vart det att hanna och moa sov över,

men tidigare gick vi ner till tempo och köpte godis sen hem till hanna och spela nå krigarspel :D och jag var ju fan bäst på det !

sen kl tolv ungefär gick vi till mig och titta på film haha

( jag är trött på att få ditt spott i huvet bosco

 asså det var en komentar i filmen :)

och filmen hette marmaduke ;Dhanna skratta hela tiden !

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards