ericabergqvist

Alla inlägg under augusti 2011

Av Erica Bergqvist - 25 augusti 2011 14:51

på tisdagen sov jag över hos amanda, på onsdagen hade vi frilufsdag och vi var på norraberget, och jag var även utklädd till kissie för moa inte ville, haha kommer bilder sen !sen idag hade vi vanliga lektioner och nu sitter jag här och matilda och moa kanske kommer och hälsar på !:)


        jah var kissie, sofia var pippi och emma var en ninja !;D

Av Erica Bergqvist - 23 augusti 2011 07:56

ja nu sitter jag och äter frukost och matilda kommer snart sen ska vi ta moppen till skolan ! blir nog en ganska vanlig dag faktiskt !

aja nu måste jag gå och borsta tänderna och göra mig klar så tjaooooo   


  lite sömnig bild men den får duga !

Av Erica Bergqvist - 22 augusti 2011 17:17

ja idag var första skoldagen och den gick bra, fick inte göra så mkt så dagen gick rätt snabbt! sen efter skolan för jag, matilda,moa,hanna,sofia till emma,  där var vi typ en timme sen for vi hem fick även med lite godis hem.

aah nu har jag inge mer att ge så hejdå


Av Erica Bergqvist - 21 augusti 2011 21:45

japp imorgon äre skola , roligt men ändå inte !

aja jag ska sova NU för annars orkar jag inte kliva upp imorgon så godnatt !  

Av Erica Bergqvist - 21 augusti 2011 20:10

nu är jag med matilda och vi gör ingenting.

jag vet inte vad jag ska skriva, hejdå   

Av Erica Bergqvist - 21 augusti 2011 17:42

ja det inlägget jag skrev förut försvannm, jävla bloggplatsen !


men iaf så har jag ställt om tiden nu inför skolan :

inatt somna jag kl 2 vakna kl 3 av att moa låg och skratta, var vaken till kl 6 sen somna jag till 10, gick upp och åt frukost och sen somna moa,hanna och jag på studsmattan till kl 1 tror jag. faktiskt lite trött nu så kommer nog somna ganska tidigt ikväll om jag har tur  

sen nu för ett litet tag sen vár jag och mamma på birsta, köpte faktiskt ingenting !

kommer även bilder :


                     hahahahhaa

Av Erica Bergqvist - 21 augusti 2011 04:32

kl är halv 5 på natten och jag vart sugen på att blogga :D

vi har inte gjort mkt, tittat på film , pratat och mer. Sen somna hanna och sen somna jag en stund men vakna av att moa titta på nån video och skratta ihjäl sig !

och nu ligger alla här vakna och kan inte somna -.-


kan inte ladda upp bilder, fför dålig täckning !:(

Av Erica Bergqvist - 20 augusti 2011 15:52

just nu sitter jag och tittar på film ( rubriken )

faktiskt ganska bra !ikväll ska jag vara med moa och hanna, som ska sova hos mig !:)

  vem orkar sminka sig på helgen ?!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards