ericabergqvist

Alla inlägg under augusti 2011

Av Erica Bergqvist - 20 augusti 2011 13:45

ja som ni kanske ser så har jag bytt header igen, hehe, men jag har ett problem när iaf jag tittar på headern är den alderless suddig !:(

men nu får det duga, orkar inte hålla på mer med den :D


  vad tycks ? :)

Av Erica Bergqvist - 20 augusti 2011 11:48

godmorgon sitter och äter frukost här jag, riktigt mumsigt !:)


  fil med flingor och hallon, kaffelatte i min söta lilla kopp som jag tror jag fått från sandra, ilove it   

...

Av Erica Bergqvist - 19 augusti 2011 23:39

var på den här marknaden ( har fortfarande inte kommit på vad den heter, eller jag glömer bort ) iaf så gick jag ju med matilda, hk ocj lilla märtis.

träffa även mer folk som jag inte orkar räkna upp :)

sen vid 11 åkte vi hem för dom börja stänga och nu sitter jag här på mitt rum och bloggar, tänkte sitta vid datorn ett tag till sen tänkte jag sova !

och imorgon ska jag sova ut, njuta av dom sista lediga dagarna inann skolan !:(

Av Erica Bergqvist - 18 augusti 2011 20:34

stack ut och sprang en runda alderless nyss så nu känner man sig fräsch !

imorgon ska jag till den här marknaden vad den nu heter, glömt  med matilda och några till  

 men nu tänkte jag ringa till hanniball och mois och fråga några saker.

tjaoooo


en bild på hur svettiga jag ser ut nu, hehe  (PS:fettigt hår) :D

    och en bild jag knäppte tidigare på mig och min älskade älskling + min nya tjock tröja   

Av Erica Bergqvist - 18 augusti 2011 16:10

nu har matilda gått hem och jag vet inte vad jag ska göra !

jag vet inte ens vilken dag det är idag ?!

men en sak vet jag att skolan börjar snart !  



Av Erica Bergqvist - 18 augusti 2011 14:21

vi sitter och äter pannkakor !:


        gled ur bild

Av Erica Bergqvist - 17 augusti 2011 10:25

ska kanske på stan idag och elin är fortfarande med.

vet inte vad jag ska skriva

en bild på mig och elin som inte har någonting att göra !:


   

Av Erica Bergqvist - 16 augusti 2011 16:53

som sagt så åkte jag ju till birsta där elin var. Vi gick lite i affärer och jag köpte en ``stickad tröja´´ och ja sen åkte vi hem och nu är vi hemma efter att ha åkt ner till tempo och hyrt två filmer, hehe :D


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards