ericabergqvist

Alla inlägg under augusti 2011

Av Erica Bergqvist - 16 augusti 2011 11:36

idag ska jag till birsta och möta elin så det blir väll att vi kommer vara där ute typ hela dagen. Kommer ha med mig kameran iaf så kommer knäppa bílder om jah kommer ihåg !


dagens outfit :)

    sen förrförra vintern när jag och elin var på birsta, haha :)

Av Erica Bergqvist - 15 augusti 2011 22:08

några bilder från när jag var os frida och vi fotade lite haha


                  haha

Av Erica Bergqvist - 15 augusti 2011 21:27

japp elin kommer imorgon fick jag reda på alderles nyss !:)

vi kommer nog shoppa lite och så. Jag vet inte mer vad jag ska skriva, ska titta på tv nu så vi får väll höres imorgon, kommer bilder nu från härnösand:


                  byxerna skärde in lite i arslet på några bilder, skitsnyggt !:)



Av Erica Bergqvist - 14 augusti 2011 22:33

just nu  ligger jag i sängen och har nyss läst lite i en bok som heter`` känner vi varann´´ redan bra !

jag har även läst tre och en halv bok i sommar som heter:


övergiven; som handlar om en filicka som blir misshandlad och våldtagen av pappan! :(sann historia


snälla pappa,nej: handlar om en pojke som blir misshandlad av pappan !sann historia


pojken som kallades det: handla om en pojke som blir riktigt misshandlad av  mamman!sann historia


och sen: pojken som inte fanns men den läste jag bara llite ur !sann historia


riktigt bra böker, rekomenderas stort!!!!!!!!

 


      

Av Erica Bergqvist - 14 augusti 2011 21:12

som sagt så har jag ju klippt mign och det vart fan jätte kort !!men det var ju väldigt slitet.Iaf så efter klippningen åkte jag till härnösand för att vara med elin, vi har badat åkt tub, läst, tittat på film, knäppt massa med kort, skitkul !men bilder på det kommer inte idag för jag orkar inte hämta kameran och vänta på att den ska ladda över alla bilder. och justeja elin kanske kommer hit nån dag för att hon och jag tänkte gå på birsta tillsammans så vi får se när det blir av, kanske nu till veckan !:)


iaf nu kommer bilder på min klippning


före:


 

efter:


  saknar mitt gamla hårrr, buuuuhhhuuu !

Av Erica Bergqvist - 11 augusti 2011 12:46

var nyss ute och knäppte kort på dom här snyggingarna jag fick syn på !


         och såklart :


   osminkad !

Av Erica Bergqvist - 11 augusti 2011 11:40

idag ska jag äntligen klippa mig, as pepp !!!funderade på att klippa kort men det blir det nog inte elle det kommer bli ganska kort eftersom jag har nästan bara slitet hår :(

jag kan ju knäppa förochefter bilder så ni får se :D

sen direkt efter det drar jag till elin !!!!!!!!!!!!!!!!!! vi ska åka tub har jag och elin bestämmt och massa andra saker :)


före bild. håret är precis  nedanför bh:n :D


 


Av Erica Bergqvist - 10 augusti 2011 12:35

imorgon åker ju jag till elin så idag ska jag börja packa !

jag ska även på birsta med mamma en sväng.

jag vet inte vad jag mer ska skriva, kanske hinner vara med matilda ett tag innan jag far till birsta :)


  hitta denna ursnygga bild på när jag och baxter ligger och sover, hahahahahaha

jhag vet att jag ser hämsk ut !

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards