ericabergqvist

Alla inlägg den 13 december 2017

Av Erica Bergqvist - 13 december 2017 07:09

Luciadagen ska firas med en instruktion efter jobbet och sen till lunch ska jag äta en viktväktarsoppa och till efterätt saffransbullar med mandelmassa i haha, bra kombo. Sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Skulle behöva städa lägenheten! 


       

Av Erica Bergqvist - 13 december 2017 06:53

Nu var det längesen jag bloggade. Dåligt Erica!

Nä men jag har faktiskt haft fullt upp de senaste dagarna och egentligen har jag inte tid med bloggen nu heller men tänkte att jag måste visa att jag lever. 

I fredags for jag till Jonas mamma och myste. Fikade, inredde och flätade hår.

 

Lördagmorgon for jag och hade instruktion på Friskis, sen efter den tränade jag med mamma, pappa och Joel. Efter friskis for jag på birsta med Hanna för att handla Malins inflyttningspresent. Sen for vi snabbt hem och fixade oss innan vi for till Malin och festade.

Söndag tränade jag med mamma igen, sen gjorde jag inte så mycket mer. Jo juste vi skulle äta god 2:advents frukost på morgonen men det slutade med pizza hahah.. Sen på kivällen åt vi tacos och myste framför en film. 

 

Och varför jag inte hann blogga om detta i måndags eller i tisdags var för att vi fick leverans på tio nya gymmaskiner på Friskis. Så under de senaste två dagarna har jag nog lyft så pass mycke kilon som jag någonsin kommer göra i hela mitt liv haha.. nä nu kanske jag tog i men ja jag blev iaf helt slut dessa två dagar. Sen har jag även en tendens att göra allt samtidigt så medan alla maskiner skulle in började jag även att skruva upp nya hyllor och tavlor i receptionen för jag tyckte inte det kunde vänta. 

                  

 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards