ericabergqvist

Alla inlägg den 4 december 2017

Av Erica Bergqvist - 4 december 2017 13:20

I fredags var jag som sagt hos Hanna på kvällen. Och vi hade så kul och festade så hårt att på lördagen var jag helt slut. Det enda jag orkade med var en promenad i finvädret och åka och panta/handla med Hanna haha. Lördagkväll gjorde jag inte så speciellt mycke heller. Levererade en tv till Matilda och for till birsta för att handla käk på max. Och då tänker ju säkert ni "varför max i birsta och inte i stan?" Jo det ska jag förklara för er: Bilen startade inte hos Matilda när vi skulle åka därifrån så vi fick ringa på Felicia 0ch Rasmus som kom och hjälpte oss med startkablar och hela köret... Så därför åkte vi till Birsta (för att  ladda upp bilbatteriet). Toyotan ska besiktas nu i veckan med. Gruvar mig för att jag kommer måsta cykla resten av vintern :O

 

Söndag for jag och Jonas på birsta. Vi handlade plastbackar på ikea som vi ska ha nere i förrådet och mat på ica maxi. Sen gjorde vi även om vardagsrumsbordet till ett grönt marmorbord, in love!

Söndagkväll kollade vi på film och åt lyxmiddag.

 

                           

Av Erica Bergqvist - 4 december 2017 13:15

Hannas present var så fina att jag vill köpa dem själv, så nu måste jag visa dem här. Vi köpte tre ljusstackar i glas och en blå vas! Sen gav vi även ett bidrag till en fotpall som hon har suktat efter länge (tror vi).

 

   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards