ericabergqvist

Alla inlägg under november 2016

Av Erica Bergqvist - 7 november 2016 10:29

I lördags efter jobbet for jag ganska direkt till Sandra för att fira hennes 20års dag. Har aldrig kunnat fira henne tidigare på hennes födelsedag för har alltid varit utomlands eller nått haha men detta år var jag hemma! Myste på i hennes nya lägenhet med godsaker och lite alkohol. Så roligt att hänga med ett nytt tjejgäng också! Vid tolv for vi ner på krogen och kikade lite innan det bar av hemåt. Finaste Sandra, grattis igen!

       

Av Erica Bergqvist - 7 november 2016 07:15

I fredags jobbade jag till fyra. Sen på kvällen firade vi halloween hos Mattias. Jag och Hanna tog studenten en sista gång den kvällen (vi hade två mössor var från studenten så vi har inte förstört den riktiga), och allt gick åt helvete som ni ser haha. Nä men kvällen vart väldigt lyckad och det har nog med det goda sällskapet att göra! 

Lördagen jobbade jag på New Yorker i kylan. Väldigt fint att jag hade blod kvar på kroppen som inte ville bort (därav långärmat)

Juste hahahahah måste skriva detta för det är så kul (sorry Sandra). Under kvällen när man är lite på lullen kommer det ett meddelande från Sandra att hon kraschat in på min grannes tomt med bilen hahah! Då har hon alltså kommit i backen som går ner mot min gata och inte fått stopp på bilen så hon körde rätt igenom min grannes staket och in i träd och buskar hahaha. Tror jag skratta ihjäl mig när jag läste det och kan säga att alla på festen blev medveten om vilken galen granne jag har!

     

   

   

 


 

Sminkningen på Jonas blev bara bättre och bättre under kvällens gång!

         

 

   

Av Erica Bergqvist - 4 november 2016 10:45

Tycker jag och Hanna är så smarta som kommit på vad vi ska vara på halloween så måste ge er lite ledtrådar på vad det är eftersom jag inte vill avslöja helt haha! Så här kommer tre bilder. Sår/blåmärken, zoombieaktigt, vit klänning och vissna rosor. Vad kan det vara?


        

Av Erica Bergqvist - 4 november 2016 10:18

Igår åt jag, mamma, Joel, Ida och Lotta lunch på indiska. Så gott och efter kunde vi knappt gå!

Sen när vi kom hem somnade vi i soffan och sov tills det var dags för middag hos farmor och farfar. Gustav och Erik var på besök där med så vi hade väldigt trevligt!

Imorse när jag vaknade efter en liten sovmorgon tog jag ryggsäcken på ryggen och sprang till jobbet, härligt när man känner skillnad på hur mycket lättare det blir för varje gång!

Efter jobbet vid fyra måste jag en sväng på stan och handla lite småsaker innan jag ska tillbaka till Friskis och gymma.

Kvällen kommer spenderas med många fina vänner på ett halloweenpartajj!

           

Av Erica Bergqvist - 3 november 2016 07:00

Igår öppnade jag Friskis på morgonen och for sedan vidare och jobbade på new yorker vid lunch. Däremellan hann jag med lite träning och fixa mina naglar i en härlig höstfärg. 

Åå juste! Nu har jag och Hanna kommit på BÄSTA halloweenutklädnaden!! Men tänker faktiskt inte avslöja något förrän det är dags på fredag hehe.

Iaf idag när jag slutar vid ett ska jag åka och luncha med mamma och Joel som är lediga. Tror vi skulle äta lunchbuffé på indiska faktiskt! Så gott där alltså.

   

Av Erica Bergqvist - 2 november 2016 07:45

Fira halloween ska man tydligen göra sista helgen i oktober men nu detta år verkar alla fira helt olika haha! Jag ska iaf fira båda helgerna är det bestämt. Så i lördags var vi hos Emma mitt ute i skogen och firade första gången. Och ja vi var clowner vilket inte var jättepassande kanske men vi höll oss som sagt inne hela kvällen. Körde tävlingar (som mitt lag vann) och spelade kort varvat med att kolla på getterna. Vid festens stägning for vi hem. 



[Bild]

BIM

Av Erica Bergqvist - 1 november 2016 18:24

Idag efter en liten sovmorgon tog jag mitt pick och pack och sprang till friskis. Gick förvånansvärt bra men det syntes ganska väl att jag inte är van att springa långt när jag kom till friskis och det såg ut som jag blivit blåslagen under ögonen. Efter lite ryggträning på friskis åkte jag och bo och käkade lunch på BIM.

RUN

Av Erica Bergqvist - 1 november 2016 18:12

Jag och mamma kör en challenge att springa minst en kilometer varje dag. Så igår sprang/gick jag hem från friskis och käkade pizza på kvällen med Jonas för att jämna upp allt igen haha.

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards