ericabergqvist

Alla inlägg under november 2016

Av Erica Bergqvist - 14 november 2016 07:45

Efter jobbet i fredags for jag, mamma och Joel och handlade lite käk innan vi slog oss ner i soffan och myste hela kvällen.

Lördagmorgon tog jag och mamma en promenad i det kalla vädret. Sen när vi kom hem åkte jag och gymmade med Joel. Lördagkväll spenderade jag med Malin och Emelie. Vi körde runt lite och hamnade sedan i granloholm. På sena kvällen fick jag hämta föräldrarna som varit ute på galej!

Söndag for jag och Jonas på både stan och birsta och inhandlade lite smått och gott. Och på kvällen åt vi gomidda med farmor och farfar hemma hos oss eftersom det var farsdag.

 


 


 

Av Erica Bergqvist - 11 november 2016 10:57

Mitt smink började bli så gammalt så beställde lite nya grejer. Eller ja min bronzer och bronzerborste var gammal så tänkte först bara beställa det men sen råkade jag klicka i lite mer saker.. lika bra att beställa lite olika saker så allt blir fräscht igen. Får sån dålig hud så fort mina borstar är smutsig eller min bronzer och foundation blir gammal så gäller att hålla det fräscht!

           

       

Av Erica Bergqvist - 11 november 2016 10:31

ITS FRIDAAY!! Vaknade imorse utvilad vid åtta och sprang in till jobbet. Dock tyckte mina fötter det inte var så skönt, sen av nån anledning så blir jag alltid blå under ögonen så ser ut som jag har blåtira haha.. Men det gör inget för ååh va skönt det ska bli med helg känner jag nu, ska inte göra något speciellt. Idag ska jag hänga med mamma och pappa bara (man gör det allt för sällan). Kanske skjutsa Elin ikväll. Sen imorgon ska jag åka förbi Ida som har inflyttningsfest på kvällen. Ska även skjutsa föräldrarna på partajj så en ganska lugn kväll blir det imorgon med.


   

Av Erica Bergqvist - 10 november 2016 10:51

Två sportbhar och en vanlig bh, en byxdress för 19kr(!!?!) och en tröja. Sen kunde jag inte motstå kattshortsen haha.

     

Av Erica Bergqvist - 10 november 2016 10:41

Igår efter jobbet myste jag på med Sandra hemma i hennes nya lägga. Åt chips och dipp och kollade på blindspot, alltså suuperspännande serie! Tack för tipset Elin!! Idag ska jag jobba till tolv sen träna med bror min. Och om det inte börjar snöa eller jag är allt för less på vädret så tänkte jag gå hem efter. Ikväll måste jag se några avsnitt av serien innan läggdags.

           

Av Erica Bergqvist - 9 november 2016 07:37

I förrgår myste jag med Jonas och Baxter framför en film med lite ost, skinka och kex. Dock fick bara Baxter smaka resterna fast han var så sugen. Sen igår hade jag en sovmorgon till tolvtiden. Gjorde god frukost, knäppte selfies och gick till bussen vid ett i det kalla vädret. Vet inte ens hur längesen det var jag tog bussen sist!

I stan jobbade jag på New Yorker till stängning. 

Idag ska jag jobba på Friskis till nio, träna och sen åka till New Yorker och jobba till sex.  

                 

Av Erica Bergqvist - 9 november 2016 07:29

I måndags åkte jag hem vid tolv från jobbet. Tänkte ta en promenad när jag kom hem men det sket sig redan när jag höll på att slå ihjäl mig på första steget som jag tog utanför dörren..

Duschade och gjorde mig iordning för en fika på stan med Elin istället, vilket var betydligt mysigare!

Vi kollade på hotell eftersom vi ska åka på en liten shoppingresa till Stockholm första helgen i december. Vi bor hos min faster Anki en natt och på hotell en natt, lyx!

           

Av Erica Bergqvist - 7 november 2016 10:35

I går, söndag jobbade jag på New Yorker igen hela dagen. Efter jobbet for jag till Jonas mamma och hängde lite med Emma (Jonas syster). Vi ritade medan Jonas fixade elen i deras nyrenoverade kök. Mysmys. Efter det for vi hem och kollade på Snövit med en massa ost, skinka och kex.

Idag jobbar jag på Friskis och ska sen ska jag hänga med Elin hela kvällen!

Men nu till en helt annan sak; jädrar vad det har snöat och det slutar inte heller! Alltså imorse sladdade jag tom förbi min parkering på Friskis för det är ju så halt med. Så fick backa tillbaka och köra in igen i snigelfart haha, motionärerna undrade lite vad jag höll på med, de tycker jag alltid kör rally in på paerkeringen men nu kom jag liksom i 20km/h om ens det! Härligt är det ju ändå så ska inte klaga!


   



Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards