ericabergqvist

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Erica Bergqvist - 14 december 2013 18:10

Frida kom vid ett och vi for direkt ut på stan för att kolla lite. Hittade en present och två tröjor från myrornas som jag diggade rejält!

Av Erica Bergqvist - 14 december 2013 12:21

Igår vaknade jag klockan 3 på natten för inbrottslarmet gick (det sätter igång när strömmen varit av i mer än 1h) Så det var helt bäcksvart i hela huset och larmet som köt så man knappt hörde vad man tänkte. Sen kunde ju inte pappa stänga av det för han inte hitta nyckeln i mörkret. Men efter ca 5minuter var det av och vi somna om. Vaknade sedan klockan 6 när klockan ringde för uppstigning. Huset var släckt, läskigt och väldigt kallt. Sandra ringde stressande att det var svinkallt och hon inte hade någon el och ja det hade inte vi heller.
Sen såg man någonting som lyste upp på övervåningen och såklart var det pappa som leker vildmarkare med pannlampa och sitt gasol-stormkök. Så vi satt och åt frukost i det mörka kalla huset. Skulle egentligen åka in vid 7 för luciauppträdande men det gick inte så bra. Hoppas dom som var med förstår!
Men åkte sen in vid 8 för ett senare luciauppträdande och det gick finfint! Så fina och duktiga mina tjejer. Ni förstår inte hur kul det är att få vara med er och ta del av era liv <3
Kom sen till skolan vid lunch och hade engelska som var rätt chill. Åkte på bad med klassen (idrott) Simmade runt i kläder och lekte fiskar. Gick även en sväng på stan med Hanna och Moa och kollade på dom mest fulaste underkläderna man kan hitta, tog även en middag för kunde ju inte laga mat hemma utan ström..
Men när vi kom hem vid fem var strömmen tillbaka och kvällen bestod utan mys på golvet med täcken och kuddar och den gulligaste ungen.
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska slå 12:43 när Frida anländer med buss till B-hooden. Har inte träffat henne på aslänge så kommer blir cirka AWESOME! Ska nog gå på stan idag och vara med Sanna (Fridas kompis som också är här) och imorgon blir det nog Birsta hela dagen om Frida får bestämma ! ;)

Mina fina änglar

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards