ericabergqvist

Alla inlägg under april 2012

Av Erica Bergqvist - 15 april 2012 21:46

idag har jag varit med sandra och vi har hoppat studdsmatta, köpt två glassar på raken, åkt till stan och gratulerat gustaf med en klubba och sång (så fint!)hahah ja mer har vi inte hunnit med ;)


 

blev inte bästa bilden men dom andra vart suddiga..



Av Erica Bergqvist - 15 april 2012 13:23

         

mest bara gamla bilder !!

 
Av Erica Bergqvist - 14 april 2012 19:04

haloj, idag åkte jag och elin på birsta och man kom hem med två saker, linne och ett par shorts, och jag höll på att testa sommarkläder så då knäppte jag lite kort så dom kommer här ;) ja och ikväll ska jag nog vara med sandri tror jag om hon kunde :)

   

laddar även upp den här bilden på moa som inte gick och ladda upp förut ;)så jävla fin hahahahahahah

 

   

och två bilder sen fjällen, så gullig lillgustav var !!( jag vet att dom är suddig, tagen med ipaden)


VIKTIGT: om ni smsar mig kommer jag förmodligen inte svara för jag har inga pengar på mobilen !;)



Av Erica Bergqvist - 13 april 2012 22:14

Nu har jag inte bloggat på länge.. Men iaf så igår var jag hos Emma med Moa,Hanna,William och Gustaf och vi titta på filmer och hade mys, blev att jag sov där för Hannas moppe gick inte igång och då våga inte jag åka hem själv, hehe :)'sen idag skynda jag hem för att sedan åka till stan och hämta Elin som har kommit och vi åkte och bada, nu sitter vi och tittar på en film och imorgon blire birsta :)

Av Erica Bergqvist - 12 april 2012 14:29

idag var jag på birsta en sväng med moppen och såklart fick man med sig saker hem,bild kommer här, även bilder från igår ):


   

     

  

Av Erica Bergqvist - 11 april 2012 15:48

idag är det älskade mammas födelsedag !GRATTIS MAMMI, och på hennes födelsedag åt vi gemensam frukost och sen for vi och gjorde det hon tycker om mest.. tränade :) och ikväll ska vi ut och äta gomat på nån restaurang med familjen och farmor och farfar.

imorgonkväll ska jag vara med emma,hanna,moa,gustaf och william och då blire film !

 


 

finfint.

Av Erica Bergqvist - 6 april 2012 14:55

Är i fjällen och har åkt skoter idag till fjället och grillat, och imorgoni ska vi upp och äta påsklunch och godis på fjället, och så kan jag inte lägga upp nån påskbild men om ni har instagram kan ni följa mig där så kan jag ju lägga ut nån bild ;) (ericabergqvist) :)

Av Erica Bergqvist - 2 april 2012 09:10

Ser ut som ett måfå i huvudet, vakna en timme för tidigt, men annars så är det väll bra, ska gå nu !!!! Assar titta fel på clockjäveln hejdå !!:)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards