ericabergqvist

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Erica Bergqvist - 26 december 2011 18:36

om man inte orkar skiva lägger man in bilder istället :)


     

tintins mördarblick

     

jag tror det hände någonting med morfars bil efter blosten ;)

        

Av Erica Bergqvist - 26 december 2011 10:20

ja inatt var det tydligen storm men inte hörde jag det, nejnejnej jag sov !

igår var jag ju även hos farmorpå julbord, sen stack jag till moi som hjälpte mig lite med ipaden, haha...

men det jag egentligen loggade in här för var för att jag tänkte ladda upp bilder sen julafton.

det skulle även vara kul om nån ville kommenatera vad dom hade fått i julklapp för jag älskar att få veta sånt !

men nu kommer några suddiga bilder sen jul:


       

mormor och morfar !

 


 

farmor och farfar !

 

mamma och pappa !

   

min lilla outfit: svarta tights, svart blus och rött linne under.

 

finfin håruppsättnign.

             

och såklart julklapparna: goddiiiiiiss, underställ, pengar, bh, ljus.lotter, hår och hud saker, klocka,plattång och ett foto på mormor och morfar som jag redan hade, haha :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards