ericabergqvist

Alla inlägg den 5 november 2010

bio

Av Erica Bergqvist - 5 november 2010 23:15

för några minuter kom jag mamma joel och pappa hem från bion.

förts åt vi på restaurangsen gick vi på bio mamma och jag såg

så som i himlen. den var bra!

pappa och joel vet jag inte vad dom gick på :)

men först av allt var ju jag mamma elin johanna och sussane på birsta

jag köpte en vit tröja svart linne och en ring

kommer nog bilder någon dag jag orkar inte nu :D

 

HITTA N:ET

 

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMNMMMMMMMMMMMMMM

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

 

HADE TRÅKIGT :

Av Erica Bergqvist - 5 november 2010 09:51

ja nu sitter vi och äter frukost om ett tag ska vi åka till birsta :)

idag blev det marmelad macka igen.

GOTT :D

men nu kommer bilder på hur jag ser ut idag.

det är mina nya kläder :D


  

linne ner kavlat i en stickad midjekjol och ett par strumpbyxor :D

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards