ericabergqvist

Alla inlägg den 6 april 2017

Av Erica Bergqvist - 6 april 2017 13:33

Vill så gärna köpa hem ett par röda klackar. Har kollat runt lite överallt och hittat ett par som jag vill ha, men sen när jag kollade på fler färger av samma klackar blev jag typ kär i de gula! Eller jag vet inte om jag tycker de är fin eller inte och det gör mig osäker på om jag ska beställa hem dem också eller inte! Det kan ju vara riktigt fint om man har en snygg outfit att matcha till men sen börjar jag fundera på om det är "fel" gul färg på dessa?  ja jag vet inte helt enkelt...

Eller kanske blåa?? Guuu va svårt


     


 

Av Erica Bergqvist - 6 april 2017 09:06

Igår på jobbet hjälpte jag mamma med lekar till hennes fest som är nu på lördag. Efter jobbet tränade jag och fick sen skjuts hem. Väl hemma kollade jag lite på tv och tvättade kläder innan Jonas kom hem och vi gick för att äta sushi. Han tyckte tydligen det var så varmt med så han gick i tshirt och jeansshorts?!!


När vi sen kom hem gick jag ner i tvättstugan igen för att byta tvätt och då insåg jag att jag hade bokat tid idag egentligen (alltså inte igår). Så där stod en rätt förvirrad kille i tvättstugan och kollade på när mina kläder for runt i maskinen på hans tvättid hahaha..

Tur bara att han inte vart sur, plockade bara ur våra saker och hängde upp dem i hela lägenheten! Sen får jag tvätta resten idag.


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards