ericabergqvist

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Erica Bergqvist - 9 mars 2010 10:23

ja nu är det morgon igen och det är sportlov, jag har varit med sandra, maria och julia typ hela sportlovet fast igår var jag och fiska med farmor -_- , skit roligt, men idag ska jag till farmor och äta och sen måste jag paka för vi åker till fjällen imorgon, ska träffa elin :D saknar hon så mkt, saknar frida också vi ville träffas på sportlovet men det blir nog inte av :( men kanske änu nästa helg kan vi träffas för då skulle frida upp till stugan :) men kjag kommer nog inte blogga mer fören skolan börjar för i fjällen kan man typ inte sitta vid datorn för det finns inget internet så jag kommer inte blogga då.

Hejdå puss på er alla   


ercaberka


Min lilla älskling( måsta lägga in den för jag älskar min lilla älskade baxel       




Fjällen :D



Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards