ericabergqvist

Alla inlägg den 23 augusti 2018

Av Erica Bergqvist - 23 augusti 2018 07:10

Kroatienresan var underbar. Och ja jag kom hem för flera dagar sen men har inte bloggat. Men ni ska veta hur mycket bilder jag knäppt! Då jag köpte en ny mobil med världsbra kamera precis innan jag åkte så knäppte jag ju ca tiotusen bilder på resan.. Så nu har jag suttit i en och en halvtimme och laddat upp bilder här på bloggen från mobilen. Och då har jag rensat ut de bästa bilderna också + att det bara är hälften av resan haha. (Dock så såg jag nu att kvaliten på bilderna blev ju kass när jag laddade upp dem.. tråkigt! Men ni får tänka er alla bilder med 40 megapixel-skärpa;)

 

Men vad har vi gjort på resan då? Jo, vi har vandrat varje dag. Både upp till gamla borgar på högre höjder och längs stränder nere på platt mark. Vi har ätit en massa mat, kändes som vi åt konstant då vi hade två hungriga pojkar med oss. Åkt färja till en populär strand en dag (glömt namnet på stranden). Sen har vi solat och badat en massa då det varit allderless för varmt (37 grader). Och shoppingen får vi inte glömma!

                                                                                                                                                                                                                        

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards