ericabergqvist

Alla inlägg den 3 augusti 2018

Av Erica Bergqvist - 3 augusti 2018 22:47

Lördagen tog jag en springtur på morgonen innan jag packade ihop mitt pick och pack och for till hudik för hudikkalaset med Frida. Så vid lunch när vi var framme där käkade vi först lite mat donken. Sen for vi till en badstrand och mötte upp Anna och Robert (min äldsta kusin och hennes kille) för bad och lek. Middag käkade vi hos dem, tacos! Sen for vi ner på stan och mötte upp Fridas kompisar innan vi gick in på området och dansade loss i svett och regn hela natten.

Söndag begav vi oss mot Ljusdal vilket resulterade i en bilresa på fem timmar pga en massa loppis-stop på vägen, men fynd gjorde vi!
När vi sen kom fram hämtade vi upp mormor och for till jonsbo där vi blev bjuden på middag! Måndag vaknade vi rätt så tidigt och käkade mysfrukost innan jag for hem.

Sen fick jag även lite blommor av Eva (moster min) som jag ska ta väl hand om!

Av Erica Bergqvist - 3 augusti 2018 00:30

I onsdags när jag fick semester åt jag lunch med Carina och Emma på stan först. Vi åt sushi och gick sen och strosade runt ett tag. Sen for jag tillbaka till friskis för att träna lite ben innan jag åkte hem och fixade mig inför kvällen. Jag, Hanna och Amanda gick som sagt ut och åt på invito. Och ja vi snålade inte, förrätt med bubbel och pizza med rödvin till huvudrätt blev det innan det var klart. Sen tog vi även en efterättsdrink på udda innan vi begav oss hemåt.

Torsdag tränade jag med Felicia och Joel på dagen. Sen for jag till stan och mötte upp Malin och Amanda. Vi käkade middag på Olearys och fortsatte sen myset i hamnen med lite god dricka och snacks!

Smickrande bild btw

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards