ericabergqvist

Alla inlägg den 3 juli 2018

Av Erica Bergqvist - 3 juli 2018 07:45

Intervallerna igår gick hur bra som helst då jag hade sällskap av Frida. Vi kanske inte sprang så mycket intervaller iof men vi gick iaf en promenad och körde armar på gymmet efter, så pluspoäng till oss. Sen efter jobbet igår bjöd mamma på thaimassage. Och alltså guuud va skönt! I Haga tar de 350kr för hela kroppen i en timme. Och jag rekommenderar det starkt. Tror jag ska gå dit igen nästa vecka då jag vill bli av med mina låsningar i ryggen/bröstet.. Ibland låser det sig så hårt att det känns som man inte kan andas. Det känns som jag vill knäppa upp mellan brösten så lungorna kan vidgas. Dock tror jag den låsningen sitter bak i ryggen för jag vet andra som har samma problem, iaf så tror jag att massagen skulle kunna hjälpa mig att få bort det onda.

 

Efter massagen åkte jag en sväng runt i sundsvall med Amanda. Vi åkte och kollade utsikten på norra och plockade blommor på södra. När jag sen kom hem vid åtta städade jag iordning lite och knäppte kort på alla nya saker jag köpt på senare tid. Så här har ni de bilderna.

                     


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards