ericabergqvist

Alla inlägg den 28 juni 2018

MIO

Av Erica Bergqvist - 28 juni 2018 11:30

Beställde nyss hem dessa saker från Mio. Jag har letat nya sängkläder nu ett tag för jag ville ha vinröda som skulle matcha med mina nya lampor från ullared, och tro det eller ej men Mio hade rea på dessa. Sen de gröna kuddarna kunde jag inte heller stå emot när de var på rea. De är sååå snygga!        

Av Erica Bergqvist - 28 juni 2018 09:40

Springer springer springer, det är det enda jag gör nuförtiden känns det som. Nä men imorse gymmade jag faktiskt! Körde ben och avslutade med lite intervaller på tio minuter bara. Kände att jag har blivit svagare i benen. Har nog tappat lite styrka när jag bara sprungit så mycket.. men ja det går lätt att bygga upp igen. Gymma är ju det roligaste man kan göra haha. 

 

Iaf så ikväll ska jag och Ramona på bio. Vi ska se Sicario: Day Of The Soldado. Och om jag ska vara ärlig så vet jag inte ens vad den handlar om haha. Men ja det blir säkert bra, den är ju gratis att gå på för bästa Ramona fixar biljetter och bjuder mig!

     

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards