ericabergqvist

Alla inlägg den 19 juni 2018

Av Erica Bergqvist - 19 juni 2018 06:54

Igår var det ny vecka och nya tag så jag bytte backe till södra för mina intervaller. Så ironiskt med, när jag hade hunnit upp och ner EN gång för slalombacken så hade en kille sprungit upp och ner hela FYRA GÅNGER! Helt sjukt. Om man nu var så stark! Han var inte ens andfådd heller haha...

 

Efter mina intervaller cyklade jag till jobbet och jobbade till fyra. Sen for jag och Jonas och handlade mat och gjorde storkok hemma, lasagne som vi kommer få äta i flera veckor känns det som.

       

Av Erica Bergqvist - 19 juni 2018 06:45

En underbar helg har jag haft! Och den gick inte ens fort fast jag hade så roligt och hann med så mycke!!


Den började på fredagen klockan två när Joel sprang ut (tog studenten). Sen grattade vi honom, kollade när han åkte flak och skjutsade hem han till bredsand där det var mottagning. På mottagningen åt vi mat, mer mat och mat och lite efterrätt. Sen skulle jag skjutsa Joel hem på natten men sov som en stock när han ringde så han fick ta sig hem på eget vis haha...

Lördagmorgon for jag till mamma och pappa tidigt för vi skulle åka till Ljusdal och hälsa på. När vi kom dit åkte vi direkt och var hejjarklack åt mamma som skulle springa ett lopp. Och hon kom etta! (av tjejerna då)

 

Sen åkte vi och åt lunch på Fridas jobb. En italiensk restaurang som låg mitt i ett bostadsområde, så mysigt ställe och så god mat! Efter det for vi till mormor och sov i solen en timme innan Frida och festgänget kom. Mamma och pappa skulle på en överasskningsfest/maskerad så därför de såg ut som de gjorde haha. De skulle vara utklädd till någonting på M. 

Och medan de for på fest åkte jag och Frida ner på stan och käkade middag på hennes andra jobb, den större italienska resturangen som är kompanjon med den som vi käkade på vid lunch. Och även där serverades det god mat. Vi tog två små charkbrickor som vi knaprade på i två timmar. Gott! 

Senare på kvällen åkte vi till Fridas kompisar och hängde lite. Vi hann även med att diska upp deras diskhög haha.. Sen gick vi ner på köpingen där det var cruising och senare på kvällen hämtade vi mamma och pappa och skjutsade hem dem till sig. Sen for vi hem till jonsbo och sov sött hela natten.

 

Söndag vaknade vi tidigt och åkte till nore för att gå en promenad i skogen och gymma lite på deras utegym. Sen käkade vi lunch och åkte på loppisar med mormor. Gjorde ett stopp på creperiet och åt godaste fikat. Sen var det dags för hemfärd. Väl hemma städade jag läggan lite och såg film med Jonas. 

 

En riktigt bra helg!

                                                                                                                    

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards