ericabergqvist

Alla inlägg den 25 maj 2018

Av Erica Bergqvist - 25 maj 2018 09:26

Känner att jag börjar varje inlägg på samma sätt så här kommer det igen: "Igår efter jobbet"... tränade jag bröst och armar med Joel på Friskis. Sen när jag kom hem frågade Amanda om jag ville åka på loppis, och vem tackar ens nej till det! Vi for först till skönsberg och sen till återbruk i stan. Jag hittade ett tidningsställ, eller ja det kanske är ett vedställ med, vem vet? Och sen hittade jag en våg. Ska piffa om lägenheten lite i helgen om jag hinner så ni får se bilder på hur det blev.

Egentligen har jag fullt upp. Ska vara med Elin idag direkt efter jobbet. Imorgon ska jag vara med Nang på dagen och grilla med Jonas på kvällen. Sen på söndag är det ju morsdag! Måste handla en present till henne med, min käraste mamma.  

 

Och nu kom jag på hur jag egentligen skulle ha startat detta inlägg. Felicia kom ju med sushilunch till mig på jobbet igår! Bästa bruden. Och så glömmer jag liksom alltid henne haha, förlåt för det!

 




              

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards