ericabergqvist

Alla inlägg den 13 april 2018

Av Erica Bergqvist - 13 april 2018 12:33

En hel vecka har gått och jag har inte hunnit med ett dugg känns det som.. En husvisning har vi varit på iaf men det huset tilltalade oss inte. Sen huset som jag var intresserad av förra gången steg i priset så snabbt att vi inte kunde hänga på. Sen har jag endast jobbat och tränat hela veckan typ.

Ikväll kanske jag ska träna igen för har inte så mycket annat att göra. Imorgon ska jag också träna/ ha instuktion för alla funktionärer här på Friskis. Sen efter det ska jag ut och gå en promenad med Ida. Och sist men inte minst på söndag ska jag på birsta med Malin om jag inte har blandat ihop helgerna. Och kanske (om hon vill) åker vi på Friskis och går på pass efter birsta! ;)

 

Sen måste jag ju tillägga att två av mina favoriter har fyllt år i veckan. Malin och Amanda, så grattis igen mina finaste brudar!

 

             

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards