ericabergqvist

Alla inlägg den 23 januari 2018

Av Erica Bergqvist - 23 januari 2018 09:00

Helgen har varit super. På fredagen for jag till Jonas mamma och hängde. Vi kollade på talang och åt gosaker tills klockan slog sent. Lördag tog jag sovmorgon och for sen på skoternsdag i Myre. Och såklart glömde jag skoterkortet hemma så jag inte kunde köra nått haha.. Men det var iaf kul att titta på. Sen efter det for jag och träna med Elin på Friskis. Sen mötte vi upp Felicia och åkte och handla lite tills kvällen. För senare hos mig var det taco och vinkväll! Sååå mysigt.

 

Söndag packade jag och Jonas båda skotrarna och for till Jonas kusin som bor utanför kovland. Vi körde direkt ut i skogarna och fikade efter halva vägen. Jag hann välta en gång med Artic caten och Victoria körde ner i ett dike en gång med sin. Men man måste ju köra fast för att kunna säga att man åkt skoter! Vi hade iaf en väldigt bra dag, blåste inget, solen var framme och en massa snöö, nästan som att komma till fjällen! Efter skoterturen for jag på cirkelfyspass på Friskis med Nang och Joanna, kulkul!

 

Av Erica Bergqvist - 23 januari 2018 08:45

Okej nu kan det vara så att jag har råkat beställa hem två nya träningstights... Men ja jag behöver dem verkligen haha!

       

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards