ericabergqvist

Alla inlägg den 10 januari 2018

Av Erica Bergqvist - 10 januari 2018 09:15

Denna vecka har jag ingen bil igen så då får man passa på att träna innan jobbet. Så i måndags när jag började klockan åtta promenerade jag först till Friskis och körde sen armar. Undrar dock hur det är möjligt att armarna blir svagare och svagare och får mindre och mindre pump efter varje gång jag kör haha...

 

Efter jobbet gick jag direkt hem för att laga mat och mysa i soffan framför en serie. Nalah tyckte också tvn var intressant. Sen igår började jag tidigt så fick skjuts av Jonas till jobbet på morgonen. Och efter tränade jag ben på Friskis och tog en promenad hem. Vid fem mötte jag upp Malin på stan, vi gick runt och kikade ett tag men for ganska direkt hem till henne för att göra gomiddag och fruktsallad. Sen såklart skar jag mig när jag skulle hacka grönsakerna. Asså knivar måste ha någonting emot mig! Skär mig ju hela tiden!!

             

Av Erica Bergqvist - 10 januari 2018 07:15

I söndags kom min kära kusin och hälsade på under dagen, så birsta stod på schemat. Så mysigt att bara få träffa henne en dag och umgås, får mycket energi från denna människa!   

Sen vid fem fick jag tyvärr säga farväl då jag skulle på bio med Jonas, Klara och Alex vid sex. Vi såg filmen Jumanji och den var riktigt bra!

 

         

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards