ericabergqvist

Alla inlägg den 3 januari 2018

Av Erica Bergqvist - 3 januari 2018 12:00

Det nya året började bra. Shoppade.

                    

Av Erica Bergqvist - 3 januari 2018 09:56

Igår slutade jag tidigt så efter jobbet tränade jag först i ca 10min innan Carina ringde och frågade om jag ville komma till stan och shoppa med henne och Emma. Så ja jag for dit ist för att träna klart. Middag blev sushi på stan!

Sen efter stan for jag med Emma och Carina hem till dem en sväng. Vi kollade på film och drack oboy till kvällsfika, så längesen jag drack oboy och så gott det är! Som barn på nytt.

När jag sen kom hem vid elva knäppte jag kort på allt jag fick i julklapp så nu kommer det bilder på det. 

 

                           

Av Erica Bergqvist - 3 januari 2018 09:46

På nyår hade jag det otroligt bra. Startade dagen med träning på Iron med Albin, Rickard, Sofia Jonas. Sen for vi hem till Albin och Sofia och käkade lite lunch innan vi åkte hem och fixade oss inför kvällen. Vid sju träffades vi alla i en lokal ovanför ica för att käka middag. Sen under kvällen körde vi en massa peerpong innan vi insåg att klockan var tjugo i tolv och vi fick rusa ner på stan för att se fyrverkerierna. Sen tillbaka till lokalen igen för mer spel och skratt. Och helt plötsligt var klockan fyra och vi gick hem.

 

Tror detta nyår var ett av de bättre. Både gamla och nya vänner samlade och tiden bara rusa iväg för man hade så kul! Tack för det gänget.

 

                                     

Av Erica Bergqvist - 3 januari 2018 06:45

Den 30e hade vi lite firande på Friskis&Svettis med en massa olika 30-minuterspass och gosaker att äta. Vi fyllde 30år 2017 så vi har firat på lite olika sätt hela året men nu tyckte vi att det var dags att fira det sista innan det blev nytt år. Jag ledde IMT knäbj och marklyft under dagen vilket var väldigt kul!

 

   

Av Erica Bergqvist - 3 januari 2018 06:45

         

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards