ericabergqvist

Alla inlägg den 2 januari 2018

Av Erica Bergqvist - 2 januari 2018 06:42

Dagen efter juldagen vaknade vi tidigt för att åka på birsta jag, Elin och Amanda. Vi kollade mest på saker till Elin och Olles nya lägga. Men vi han även med bakisfika på IKEA och handla en proppad vagn med godsaker. När jag kom hem myste jag bara på i soffan framför Lucifer. 

 

 

              

Av Erica Bergqvist - 2 januari 2018 06:30

Den tjugofemte åkte jag till farmor på morgonen och väntade in Anki och pojkarna. När de kom vid två började vi hjälpas åt att laga en massa julmat igen. Öppnade paket och myste på. Sen vid sjutiden for jag vidare till Malin för att festa med henne och Amanda. Vi gick senare på Oscar och hade en kungkväll!

 

Sen måste jag bara visa en kul sak som mormor gjorde haha. Både mamma, pappa, mormor, farmor och farfar fick samma julklapp iår (en bild på mig, joel och baxter). Så jag sa tydligt till henne ca tre gånger att "du får inte visa detta för mamma innan hon har öppnat sin julklapp den 25e" ....

 

Ja så blir det den 25e och mormor skickar detta hahahaha, tur hon är förlåten väldigt snabbt!  

 

               

Av Erica Bergqvist - 2 januari 2018 06:15

På julafton tog vi först sovmorgon och åt sen scones till frukost. Vid ett åkte vi ut till Njurunda för att åka skridskor med Jonas familj. Sen vid tre gick vi in och kollade på Kalle Anka och öppnade julklappar samt åt en massa julmat tills klockan slog tolv.

 

       

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards