ericabergqvist

Alla inlägg den 27 november 2017

NEW

Av Erica Bergqvist - 27 november 2017 14:34

     

Av Erica Bergqvist - 27 november 2017 14:15

I fredags var jag med Matilda på Birsta. Vi kollade in tv-apparater och mobiler men hittade inget att köpa med oss hem. Det var ju black friday med så bara alla människor gjorde en stressad.. Fredagkväll myste jag med Matilda hela kvällen. 

 

Lördag jobbade jag på New Yorker på dagen och åt sen tapas till middag framför en film, gott!!

Söndag hängde jag och Jonas med pappa på skjutbanan hela dagen innan vi blev bjuden på fika hemma hos dem. Nybakade lussebullar med mjölk. Sen vid sex åkte jag ut till Jennie i Njurunda och gjorde nya naglar. Såå skönt! Tänkte boka en klipptid i veckan med så man får känna sig extra fräsch!

 

Idag jobbar jag till fyra så passade på att gymma innan jobbet imorse. Så jobbigt att kliva upp tidigt för att träna men sen kommer jag på hur skönt det känns efter när det är klart och man kan gå hem direkt när man slutar vid fyra, så det blir liksom värt det!

 

           

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards