ericabergqvist

Alla inlägg under september 2017

Av Erica Bergqvist - 1 september 2017 00:35

Idag var jag och Jonas på stan. Köpte sushi till lunch och lite andra småprylar när vi ändå höll på. Efter stan for vi till Birsta med Felicia och Rasmus och handlade mer småsaker haha. Nu är vi iaf klar inför utlandsresan som går av stapeln imorgon! Åker vid tio på morgonen så jag ska bara packa lite till imorgonbitti, sen är jag klaaar!


Trodde inte jag skulle bli klar med packningen alldeles nyss då jag var väldigt sent ute och jag var på stan och åt middag med NY-tjejerna på Kung Louie! Men ja nu efter att ha varit hemma i ca två timmar och packat så är jag klar.

Nu längtar jag bara som fasen tills vi ligger på en strand med en drink i handen!


blir nog lite bloggade de närmaste dagarna så förbered er redan nu på det..

Av Erica Bergqvist - 1 september 2017 00:18

I tisdags och onsdags var jag med Matilda båda dagarna. Tisdag myste vi bara på hos henne med Kajsa som sällskap å. Kollade idol och hade tjejsnack.

Onsdag tvättade jag hos mamma hela dagen och passade då samtidigt på att umgås med farmor och farfar samt mysa med Baxter. Sen vid fem hämtade jag upp Matilda igen för lite shopping på Birsta. Jag införskaffade tre nya gråa kuddar till vardagsrummet, dock vet jag inte än vad jag tycker om dem. För ljusa? tråkigt utan färg? Eller helt enkelt fina?

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards