ericabergqvist

Alla inlägg den 26 september 2017

Av Erica Bergqvist - 26 september 2017 11:02

Bilder från helgen och fjällvandringen kommer upp senare då Jonas har de flesta av dem..

Iaf i söndags när vi kom hem gjorde vi inte så mycket. Myste på i soffan framför idol bara. Igår jobbade jag på Friskis till sena kvällen då det var mycket att göra. Vi hade 30% på träningskort så kan säga att det var några här som ville köpa kort haha.

 

Idag har jag packat upp allt möjligt som hade kommit med leverans till friskis. Viktskivor, bollar, hopprep mm.. Så jag har inte hunnit sitta still så mycket varken igår eller idag och därav det dåliga uppdaterandet av bloggen. Och ikväll ska jag leda HIT-pass (hög intensiv träning) med mammsen så vi får se hur det går. Jag har inte ens varit på ett HIT själv så lite oförberedd känner jag nog mig.. Tur jag har mamma som hjälper mig och komma på övningar och allt.

 

           

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards