ericabergqvist

Alla inlägg den 17 augusti 2017

Av Erica Bergqvist - 17 augusti 2017 11:01

Idag känner jag mig mest nervös och lite stressad faktiskt. Ska ju åka till stugan sen ikväll med Felicia, Rasmus och Jonas efter min liciensering. Och jag är såklart orolig att jag inte kommer klara den. Sen måste jag även packa vilket jag inte alls kunde göra igår eller imorse då jag bara sprang runt och tänkte på annat. Men om licienseringen går bra får jag åka hem då efter och packa ihop lite snabbt. Är ju inte direkt mycke grejer man behöver ha med sig!

 

 

Känner mig lika förvirrad som denna dam


Av Erica Bergqvist - 17 augusti 2017 10:03

Igår efter jobbet for jag och Felicia på birsta och shoppa loss. Jag handlade kuddfodral, en kruka, kattsand, kattkoppel, ett par svarta klackar och så godis då förstårs. Dock när jag kom hem kände jag att kuddfodralen inte riktigt passade i vardagsrummet. Vet inte om det är färgen på soffan som inte går ihop med kuddarna, för kuddarna var assnygga. Älskade den gröna färgen med! Kanske får leta några andra kuddfodral eller så for jag göra om mer i vardagsrummet så de passar in. Tänker att det kanske är de vita gardinerna och filtarna som förstör lite med..?

 

             

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards