ericabergqvist

Alla inlägg den 15 augusti 2017

Av Erica Bergqvist - 15 augusti 2017 13:15

Idag började jag sent igen så imorse han jag med att gå upp för södrabacken med Felicia. Jasse (felicias hund) fick också följa med och jag önskar att man kunde ha lika mycket energi som henne, hon liksom springer upp för backen medan en annan knappt klarar av att ta myrsteg haha.. 

Sen idag var det ingen vanlig promenad för på vägen ner i skogen hittade vi två småpojkar som tappat bort sig, så de fick följa med oss ner så de hitta ut till vägen. Funderade sen på hur det kunde ha slutat om inte vi kom, det går att gå rätt så långt in i skogen där uppe och tappa bort sig rejält.. Det var nog ödet att vi skulle gå just där, då, vid den tiden!

 

Iaf idag så jobbar jag till fem. Sen ska jag hem och kolla om det finns någon tvättid ledig så jag och Jonas kan få lite rena kläder innan helgen då vi ska åka med Felicia och Ramus till deras stuga!

 

   

klocka jag köpte igår på new yorker.

 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards