ericabergqvist

Alla inlägg den 1 augusti 2017

Av Erica Bergqvist - 1 augusti 2017 10:05

Ja tydligen så ansåg jag att Erica behövde tre par nya solglasögon för hon har ju inte alls många hemma redan.. Kan inte hålla mig från shopping och främst inte om man får halva priser på tre par! Känns ändå bättre när jag vet att två par skulle kostat lika mycket som tre par (då kunde jag ju lika gärna ta tre påengång liksom)

 

Om ni blev sugen på att köpa brills lägger jag med rabattkoden här: MIN50

Fanns väldigt många fina att välja mellan så jag varnar er redan nu för överkonsumtion av brillor om ni klickar in på hemsidan.

 

https://www.hawkersco.com/ 

 

           

Av Erica Bergqvist - 1 augusti 2017 09:49

Igår efter jobbet kom jag hem till en nystädad lägenhet och en ostbricka, han kan min pojk!

Idag har jag och Julia bytt jobbtider så jag jobbar morgon. Sen tänkte ju jag att det var måndag så jag var här klockan sju imorse jag (börjar klockan åtta egentligen).. Tur då att man jobbar på ett gym så man kunde köra ett pass redan på morgonen! Känns skönt nu också att jag slipper träna benen sen, brukar alltid vara så trött och opepp på just benträning efter en lång jobbdag. Nu kan jag istället åka direkt ut till mamma och pappa när jag slutat. Pappa ska kolla på toyotan. Det måste nog fixas med några saker så den iaf har en liten chans att bli godkänd på besiktningen haha! Älskade gamla bil har tagit oss på många fina turer genom Sverige, men nu börjar även den bli gammal.

 

     

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards