ericabergqvist

Alla inlägg den 20 juli 2017

Av Erica Bergqvist - 20 juli 2017 18:07

La nyss en beställning på wish, hoppas nu på att få hem rätt saker i tid och att de passar så jag kan ha med dem utomlands!

 

           

Av Erica Bergqvist - 20 juli 2017 13:49

Igår efter jobbet for jag hem snabbt för att byta om innan jag blev skjutsad till Matilda för tjejmys. Blir så sällan vi ses nu när båda jobbar så mycket så en kväll med henne var välbehövligt. Drack några glas vin och lyssnade på gamla låtar tills klockan slog elva och vi for ner mot Udda. Där stannade vi tills klockan slog två.

 

Imorse vaknade jag av att katterna rev ner massa saker i köket, sen när jag kommer upp ser jag små fettfläkar i hela lägenheten som liknar kattspår haha.. Då har de trampat i olja på köksbänken och målat hela golvet med sina små fettassar haha! Så direkt på morgonen städade jag en timme innan jag tog med mig busarna till mamma där det bjöds på brunch.

Vid tolv for jag och Felicia ut på birsta en sväng för att hitta gardinhållare typ, men ingen lycka. Så vid ett for jag och jobbade och Felicia kom med glass. Jag må ju ha det lyxigt i mitt liv!

 

   



 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards