ericabergqvist

Alla inlägg den 27 juni 2017

Av Erica Bergqvist - 27 juni 2017 21:36

I söndags eftermiddag for jag och Jonas med hans syrra ut till Lörudden för att käka födelsemiddag då Jonas farmor fyllde 72år! Premiär för mig att äta där och jag kommer helt klart att rekommendera det, supergod mat!

Av Erica Bergqvist - 27 juni 2017 06:45

Innan resan till London hängde jag med Felicia på fredagen. Vi käkade lunch på Svenssons i stan först. Sen efter det for jag, Jonas, Felicia och Rasmus på Friskis och tränade. Sen for vi till Rasmus föräldrar och grillade hammburgare och korv. Där stannade vi sen tills alla blev trötta och for hem.

 

Lördagen packade jag väskan mest hela dagen innan jag och Jonas först for till min mamma för att hämta en kattbur. Vi tog med katterna på äventyr i lördags så deras energi inte skulle vara laddad till 1000 när Jonas sen skulle sova ensam med dem haha. Efter det besöket hos min mamma for vi vidare till Jonas pappa för att bli bjuden på grillat. Väldigt gott och efter det for vi till Jonas mamma för sista stoppet och för den sista lilla mysen innan jag tog bilen mot stockholm med Elin. 

 

                   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards