ericabergqvist

Alla inlägg den 8 juni 2017

Av Erica Bergqvist - 8 juni 2017 10:45

Igår storstädade jag och Jonas hela lägenheten. Dammsugade, skurade golven, gjorde extra rent åt katterna, ruskade sängkläderna och tvättade. Skönt att ha det gjort så man nu kan komma hem till en fräsch lägga! Dock var det smågrus i hallen imorse redan då katterna har sin toalett där haha, men ja det kan de ju inte rå för. 

 

Iaf idag när jag kommer hem tänkte jag städa undan lite mer saker som låg framme. Sen tänkte jag åka och kolla på en liten matta som man kan ha utanför katternas låda. Mamma har nämligen det till Baxter och då samlas mesta dels av sanden där istället för att åka runt i hela huset. Smart!

Sen måste jag och Jonas åka och handla maaat. Heelt tomt i kylen alltså (som vanligt). Kusinen kommer på besök imorgon också så lite mat kanske vi ska ha att erbjuda! Och sist men inte minst så ska jag träna idag. Tänkte göra ihop ett tabata-pass nu (korta intervaller) som jag ska köra så jag slipper sitta och komma på övningar eftersom. Snabbt och smidigt liksom.

 

Sen om ni undrar varför jag har helt ologiska bilder till detta inlägg så är det för att jag inte hittade någon passande, så här får ni två bilder på tatueringar jag vill göra istället. Kanske ska boka en tid snart?! ;)

   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards