ericabergqvist

Alla inlägg den 7 juni 2017

Av Erica Bergqvist - 7 juni 2017 13:15

Beställde nyss en svart jacka från Nelly. Tänkte ha den på utekvällar och även med till London. Har ingen svart jacka som är kortare i modellen sen tidigare och märker främst när man ska ut och käka middag eller så att man skulle behöva en för att få en enkel men fin outfit. Så nu när jag hade rabatt på Nelly kikade jag runt och hitta denna fina som jag då passa på att köpa. 

 

     

Av Erica Bergqvist - 7 juni 2017 12:15

Fem dagar har gått sedan jag bloggade och jag har hunnit göra hur mycket som helst. I fredags for jag som sagt till friskis i Ulltuna (uppsala) för en femdagars gymkurs. Har fått lära mig allt och lite till om drag, press, benböj, marklyft, doping, kost, utfall, rotation och magövningar. Så nu är jag en riktig kunskapsbank! Nä mycket kvar och lära men jag fick svar på många frågor som jag hade med mig dit iaf! Och en otroligt härlig grupp med människor har jag också lärt känna, så sorligt att behöva lämna dem bara. Vet liksom att man aldrig kommer träffa vissa av dem igen..

Kände också innan jag skulle åka att jag var nervös att träffa dessa männniskor för tänkte att man inte skulle passa in, så var jag även lite omotiverad till hela kursen. Men nu efteråt känner jag bara "fyfan va värt!" Ångrar ingenting och nu vill jag bara göra mer mer meeeer!

 

Licienserad ska jag troligen bli inom två månader. Han som ska liciensera mig är Sebastian (kursledaren vi hade i helgen) så det känns hur bra som helst! Inte lika nervöst som att träffa en helt ny okänd person. Utan skönt att veta att han redan har sett hur jag arbetar.

 

 

 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards