ericabergqvist

Alla inlägg den 8 maj 2017

Av Erica Bergqvist - 8 maj 2017 08:57

I fredags jobbade jag kort dag och gick sedan ut i finvädret. Var en väldigt bra fredag, fick thaimat till lunch och glass till efterrätt på jobbet. Sen på kvällen blev jag och Jonas bjuden på grillat hemma hos hans pappa. Lördagen gjorde jag inte supermycket. Planerade lite inför londonresan med Elin, vi kom dock inte fram till så mycket då vi inte alls vet hur london fungerar.. 

 

Sen vid fyra åkte jag med xtåget mot gävle. Blev upphämtad av Mathilas mamma som tog oss hem till dem för grillat och husvagnssemester-snack, aldrig skrattat så mycket på en middag tror jag! När man var liten hatade man husvagnssemestrarna och nu saknar jag dem alltså.

Efter middagen åkte jag och Mathilda hem till henne för att fixa oss och ta lite fördrinkar. Johanna och Anna joinade oss tills vi gick på krogen och dansa. 

 

Söndag vaknade vi utvilade så vi gick då på invigning av Friskis&Svettis i Gävle. Vi körde ett cirkelgympass som var väldigt roligt men också väldigt jobbigt! 


 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards