ericabergqvist

Alla inlägg den 21 april 2017

New

Av Erica Bergqvist - 21 april 2017 11:47

Bröt en av mina naglar när jag var och träna häromdagen och idag lagade jag den. Gjorde även om pekfingret för den var helt spruken. Måste fila till de andra nu bara för det syns väldigt väl vilka som är nygjorda och vilka som är gamla haha.. men bra blev det iaf, kan inte leva utan naglar alltså. Blir seriöst handikappad! 


 

 

Av Erica Bergqvist - 21 april 2017 09:38

Resultatet av hur hårfärgningen blev får ni här med lite smått dåliga före- och efterbilder. Det syns iaf att det blev en mörkare och definitivt en jämnare färg i håret! Jag är nöjd och imorgon på födelsedagen ska det bli ännu finare med lockar kanske!

Av Erica Bergqvist - 21 april 2017 06:50

Igår efter jobbet kom Elin och plockade upp mig så vi åkte direkt på birsta och shoppa. Jag handlade två par mjukisbyxor att jobba i, smycken, klackar och hårfärg ;) När jag sen kom hem kom Sandra förbi och färgade mitt hår. Skönt med en färg istället för 1000! Sen avslöjade Sandra igår att hon skulle ha köpt ett par röda klackar till mig i present som vi kollat på tidigare, så kom jag igår och redan hade köpt ett par andra haha, duktigt Erica.. Jag som alltid brukar ha sån beslutsångest när det gäller att köpa tillexempel klackar, tydligen var det inte så denna gång iaf! Stackars Sandra får nu komma på någonting nytt att handla i present hehe..


Sen nu om ni undrar varför de är bilder huller om buller i detta inlägget så är det för att jag tänkte visa allt nytt jag köpt nu på senare tid tillsammans i ett inlägg.


          

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards