ericabergqvist

Alla inlägg den 3 april 2017

Av Erica Bergqvist - 3 april 2017 14:00

I söndags vaknade jag tidigt för att åka och jobba på Friskis. Sen när jag kom hem gjorde jag lyxfrukost till mig och Jonas som vi åt framför filmen Sing. Efter filmen slocknade jag helt och sov bort inprincip hela dagen..

Vid sju väckte Jonas mig och sa att det var dags för middag haha! Då for vi på max och åt, sen efter det tog vi en sväng ut på ica maxi för att storhandla mat. När vi kom hem var jag så trött igen så jag somnade..


           

Av Erica Bergqvist - 3 april 2017 10:41

Tog jag och Jonas sovmorgon innan jag åkte iväg till bilbolaget. Friskis skulle stå där och sälja kort samt ge ut lite info till personerna som passerade, så jag hade alltså fullt upp i två timmar. Efter det vid fyra tog jag bussen ut till birsta där jag mötte upp Elin. Vi gick runt där tills de stängde och handlade endast lite små (kanske onödiga) saker. Efter birsta for vi in till stan och käkade lunch på vesso innan vi åkte och tränade på friskis. Blev ett rätt flamsigt pass mot slutet så vi gav upp och åkte till Johanna istället. Hon hade födelsedagsfirande så där spenderade vi de sista timmarna av kvällen. 


         

Av Erica Bergqvist - 3 april 2017 10:28

Fredagen spenderade jag med min saknade Boo. Vi köpte mat och gosaker som vi myste på med framför mästarnas mästare i hennes soffa. Kvällen slutade rätt så tidig då båda höll på att somna i soffan vid tio..


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards