ericabergqvist

Alla inlägg den 23 mars 2017

Av Erica Bergqvist - 23 mars 2017 14:00

Malin skickade en bild på dessa skor igår och nu är jag kär...

Har ju så jäkla många klackar så kan man ens ha ett till par undrar man ju!!

   

Av Erica Bergqvist - 23 mars 2017 11:53

Idag jobbar jag långpass på friskis så jag fick tom en timmes motion på morgonen!

Efter jobbet ska jag hem och städa tänkte jag, måste kolla tvättid också för nu börjar korgen bli full..

Blir nog en städ/träningshelg med. Har inte planera någonting förutom slalomdag på söndag med familjen. Kanske går ut och äter finmiddag jag och Jonas om vi känner för det! Spontant är bäst.


     

Av Erica Bergqvist - 23 mars 2017 07:00

Igår fick jag sluta tidigt då Amanda var i stan på besök. Vi åkte på birsta och kollade lite innan vi käka lunch på Vesso i stan. Sen efter lite mys på balkongen begav jag mig tillbaka till Friskis för lite träning. Fick skjuts hem av mamma vid fyra och kom då hem till en nedsläckt lägenhet. Först trodde jag strömmen hade gått i hela huset men efter att Jonas hade kollat igenom problemet insåg han att de hade stängt av elen helt och hållet i vår lägenhet. Så först ringde han jobbet och fråga vad som hänt och då kom de fram till att när de höll på med renoveringen i januari hade de glömt att slå på vår el, så vi har typ kört på förra ägarens el tills nu haha..

Dock kunde vi inte pusta ut redan då. Att komma på vilket elföretag vi har och ringa dem klockan sex på kvällen när det var stängt var inte det enklaste.

Så ut med all mat från både kyl och frys och iväg till Jonas mamma för att lasta in det där. Blev mycket farande hit och dit. Ville så gärna hinna kolla på UFmässan på Nordichallen med. Både Joel och Elin skulle ha en monter där så kände att jag måsta åka dit och sponsra lite! Dock är ju jag och Jonas sånt jäkla supersnabbt par så vi hann med allt och lite till!


 

[Bild]

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards