ericabergqvist

Alla inlägg den 16 mars 2017

Av Erica Bergqvist - 16 mars 2017 12:00

Är så taggad inför helgen att jag måste få skriva vad jag ska göra. Vet inte varför jag längtar så för jag träffar ändå dessa personer rätt ofta. Iaf så ska jag, Malin, Elin och Johanna ha tjejkväll på lördagen. Prata, mysa, äta och dricka lite står på schemat, sen kanske vi drar ner på krogen. Bara det är inte heller så speciellt men jag är ändå taggad till 1000! Kanske just för att det blir som en reunion sen turkietresan med mina brudar!


 

Av Erica Bergqvist - 16 mars 2017 10:04



Igår var en grå dag, eller ja iaf i bildform. Jobbade på Friskis på morgonen och cyklade sedan till New Yorker vid fyra. Väl på New Yorker var det kalabalik typ haha. Vår högsta chef skulle komma och kolla så alla flög hit och dit för att hinna städa! Hittade tillochmed en halväten macka i Larssons skåp som hon glömde att äta upp? Slutresultatet vi fick av chefen var tummen upp. Allt var så fint och personalen var trevlig, superkul!

Vid sju när jag slutade åkte jag hem för att tvätta den sista tvätten. Jonas gjorde mat och efter lite röda pussar gick vi och la oss! 

Idag ska jag jobba till fyra och sen åka ner en sväng på stan tänkte jag. Vart sugen på lite shopping inne på New Yorker, de har fått in så mycket fiiiint!!!



 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards