ericabergqvist

Alla inlägg den 2 mars 2017

Av Erica Bergqvist - 2 mars 2017 14:42

Många på Friskis som kollade in min klädsel idag men funderade inte mer på det. Insåg nu varför dock. Man är ju snygg ibland! Tur ändå man jobbar här för folk bryr sig inte värst mycket hur ful man kan vara vissa dagar haha!

Tur det snart är helg då man får piffa upp sig lite innan man kliver ut genom dörren.


     

Av Erica Bergqvist - 2 mars 2017 14:08

Igår när jag kom hem städade jag äntligen lägenheten. Tog bort kartonger som stått i hallen i hundra år så nu ser det äntligen ut som vi börjar få ordning på sakerna haha. Har lite saker kvar att fixa som jag tänkte göra ikväll. Ska även plocka ner mina finsaker då vi ska ha Baxterbesök i helgen för mina föräldrar åker till fjälls. Han var hos oss en sväng redan igår för att vänja sig lite innan han kommer vara själv i lägenheten imorgon på dagen. Så igår hade vi en piplarsson på besök i några timmar. Han la sig dock tillslut och myste på med Jonas i soffan.


Imorse sprang jag in till jobbet efter en liiten sovmorgon. Nu jobbar jag till fyra och sen ska jag gymma med Ida. Skulle behöva åka på stan efter och handla lite underkläder (allt hamnar i tvätten så snabbt när man tränar och inte har så många tvättider i veckan..). Sen måste jag även posta ett paket och egentligen handla mat. Får se om jag hinner med allt idag eller om jag delar upp sysslorna. Handla trosor känns nog mest prioriterat nu haha.


         

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards