ericabergqvist

Alla inlägg den 1 mars 2017

Av Erica Bergqvist - 1 mars 2017 13:11

Dagen blir bara bättre och bättre. Ätit sushi nu till lunch och snart ska jag träna innan jag får skjuts hem av mamma så jag slipper gå på isgatorna. Haha var så jäkla förbannad imorse, tog inte cykeln för tänkte att det skulle vara oplogat på vägarna så jag gick. Men då var det ju isgator istället så jag tog två stek bak och ett fram liksom.. Trettio minuter tog det att gå två kilometer - hejja! Hade tom gått bättre att cykla för har vääärsta dubbdäcken på recerhojen.


   

Av Erica Bergqvist - 1 mars 2017 11:17

Imorse vart det en riktig lyxfrukost med prinsesstårta!

Nang, vår duktiga städerska här på Friskis har jobbat ett helt år och det skulle såklart firas. Att vi sen åt tårtan vid frukosttid var pågrund av att jag skulle på ett ärende till stan vid nio haha. Dock rådde inte jag för de extremt stora tårtbitarna vi tog var.

Det var nog iaf den godast frukosten jag har ätit på länge! (sen helgen i norrköping)


       

Av Erica Bergqvist - 1 mars 2017 07:30

Behåller bara de svarta så ska skicka tillbaka de vita idaaag.

    

Av Erica Bergqvist - 1 mars 2017 06:50

Skulle komma ihåg att knäppa kort på burkarna imorse, men tror ni jag gjorde det? Nä

Får knäppa och visa er ikväll då om min lilla hjärna vill komma ihåg det.


Igår jobbade jag på new yorker till sen stängning. När jag kom hem fick jag middag, kyckling och vaxbönor med bea mmmmh. Sen skulle vi gå och köpa godsaker tydligen. Hade liksom hållt mig hela dagen men så när jag kommer hem blir jag så himla sugen på bulle. Så då gick vi för att köpa det, tror ni man kommer hem med bara en bulle då? Nä är svaret på den frågan med. Choklad, glass, mjölk, två bullar och en semla vart resultatet...


   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards