ericabergqvist

Alla inlägg den 28 februari 2017

Av Erica Bergqvist - 28 februari 2017 13:00

Eftersom vi inte ses så ofta fick vi byta julklappar i helgen jag och Frida, vi sa dock att det blir julklapp/present för detta håller inte i längden. Så denna fina kalender fick jag! 


     

Av Erica Bergqvist - 28 februari 2017 07:29

Igår på kvällen åkte jag och Jonas en sväng för att lämna av lite saker hos mina föräldrar och hämta två backar hos hans föräldrar. Det slutade dock med att Erica hade plockat på sig en hel kasse hemifrån som hon skulle ha med. Måste verkligen städa ikväll alltså när jag kommer hem oavsett om jag orkar eller ej, lägenheten är nu i kaos. Min packning från norrköping ligger uppriven överallt, inredningen jag köpt står på golvet, tvätten är full och det är hur smuligt som helst på golvet - klarar inte det alltså. Så storstädning vid åtta here i come!

Sen måste ni kolla här på bilden jag lägger upp, hur duktig är inte Emma, 10år på att göra flätor! Kunde inte ens göra en sånhär fin fläta förns jag var 19år haha..

 

Av Erica Bergqvist - 28 februari 2017 07:08

Fettisdag och jag ska jobba på både Friskis och New Yorker idag. Dubbelt upp med semlor alltså. Eller inte för tycker inte ens om semlor haha. Iaf igår efter jobbet tränade jag en snabbis och for sen en sväng på fyndlagret. Älskar att gå där och kolla, sen kunde jag inte heller hålla mig ifrån vissa saker. Kolla bara på den blåa bakformen, in love. Kommer dock inte våga göra gratänger och sånt i den för tycker den är så pass fin. Men att inreda med den går ju exakt lika bra! Insåg nu med att jag glömt att knäppa kort på några burkar jag handlade igår så de får ni se när jag kommer hem. De var så pass charmiga att jag måste visa er senare!

Sen shoppade jag även lite i norrköping så slänger med lite bilder från det också. Allt var på rea med så sammanlagt kanske jag betalade femhundra för allt detta, sjukt!


                 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards