ericabergqvist

Alla inlägg den 20 februari 2017

Av Erica Bergqvist - 20 februari 2017 16:00

Skulle bara köpa en mascara egentligen för min håller på att ta slut men så hittade jag även två läppglans som var så fina, men så tänkte jag att nääe jag köper bara mascaran och ett läppglans (NYX-bedtime flirt) sen skiter jag i det röda läppglanset. Så kommer jag till kassan och får det röda för 29kr (typ halva priset) så då kunde jag inte stå emot haha...


     

...

Av Erica Bergqvist - 20 februari 2017 14:00

1 2 3 så är sakerna jag suktar över beställda. Men det är faktiskt så att dessa sneakers ska jag få av mamma och pappa i present när jag fyller år i april. Jag köpte de bara nu för att jag ska kunna testa dem och se vilka jag ska behålla! Det blir liksom en liten tidig present.


   

Av Erica Bergqvist - 20 februari 2017 12:00

Gymskor, vilka ska man välja? Ska önska mig ett par i present men det finns så många fina så vet inte riktigt vilka jag ska önska mig. Diggar nog de gråa (första bilden) mest ändå!


           

Av Erica Bergqvist - 20 februari 2017 09:00

Som ni ser på bilden, får jag äntligen åka till min bästis i Norrköping (kusinvitaminen Frida) och hälsa på. Åker på torsdag redan efter jobbet och kommer hem på söndag. Kommer festa med Daniel Adams Ray, mysa och säkert både skratta och prata ihjäl varandra under denna helg. Ska även byta julklappar haha, blir typ som presenter snarare men men. Det är aldrig försent!


 

 

Av Erica Bergqvist - 20 februari 2017 06:45

Fredagen vart lugn, gjorde smootie med mussli och kollade på tv innan Jonas somnade i soffan och vi fick gå och lägga oss. Lördag for jag och träna med Joel en sväng innan jag lagade mat åt oss tre hemma i lägenheten. Sen vid sju plockade Malin upp mig för en liten sightseeing runt stan innan vi gick på bio, fifty shades darker. Den var jättebra så rekommenderar starkt! Efter bion hälsade vi på Johanna som vi sen skjutsade ner på stan med en kompis för lite galejj. 

Söndag jobbade jag en sväng på morgonen, bakade, tränade och hade tvättstuga hela dagen så full rulle helt enkelt. Tror jag serriöst tvättade allt i hela lägenheten, från kökssaker till sängkläderna. På kvällen började jag göra en fjäderlampa men efter att ryggen typ gick av fick jag ta en paus. Ska nog göra klart den idag om fjädrarna räcker så får ni se!


   


 



Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards