ericabergqvist

Alla inlägg den 13 februari 2017

TB

Av Erica Bergqvist - 13 februari 2017 12:00

Fick en bild av Frida häromdagen, måste bara visa för vi var så himla snygga och framförallt coola känner jag hahah.. 


 

Av Erica Bergqvist - 13 februari 2017 09:00

Idag fyller finaste Hanna tjugoett år och det firar hon med att vara i Thailand, lyx va!

Önskar jag kunde vara där med dig och fira. Tänker på förra gången vi var utomlands tillsammans - det var hur roligt som helst så tänk hur kul man skulle haft nu i thailand i typ flera månader!! AAAAHH vill också utomlaaaaandssss..

Men nu Hanna, ha en riktigt bra födelsedag och ta vara på att du är utomlands till 100% för det är över snabbare än du tror. Love u. 


     

Av Erica Bergqvist - 13 februari 2017 07:30

I fredags var det taco och tjejkväll. Otroligt mysigt. På kvällen gick vi ner på Oscars och dansade av oss lite.

Lördag sov jag rätt så länge, sen for jag en sväng och tränade med mamma och Joel innan jag åkte hem och fixade mig för nästa utgång. Käkade kinamat och for sedan till Nisse med Amanda. Så lördagkvällen spenderades på dallan med kareoke och en massa skratt. Amanda körde "who let the dogs out" i repris, så kul!

Söndag vart sedan väldigt lugn. Åkte endast iväg en sväng för en tacomiddag hos Jonas pappa. Annars spenderades den dagen i soffan med vikings. Skulle ut och äta med Amanda en sista gång egentligen men vi var för lat så fick hälsa henne hejdå på snap innan hon lämnade Sundsvall. Längtar till sommar då jag och Malin kanske tar en tripp till henne igen.


 

   

   

 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards