ericabergqvist

Alla inlägg den 6 februari 2017

NEW

Av Erica Bergqvist - 6 februari 2017 12:00

Här kommer lite sena bilder på det jag köpt, får visa de svarta tightsen på en annan gång. Om ni ska köpa träningstights nån gång så rekommenderar jag icaniwill starkt! Dyra men håller och sitter så otroligt bra så absolut värd priset. Sen är de hög i midjan - älskar!

Sen måste ni kolla extra på skorna, hur gulliga!! Vill så gärna ha dem nu med den rosa magtröjan och höga jeans typ!!


               

Av Erica Bergqvist - 6 februari 2017 07:45

Idag efter jobbet vid ett ska jag träna ben med Ida innan kvällens alla planer drar igång. Låter som jag kommer ha en jätterolig och fartfylld kväll men det blir nog mest bara stress. Ska först hem och laga mat och städa lägenheten innan jag ska tillbaka till Friskis vid fyra. Ska först då lära mig hur man räknar kassan osv för det ska jag nu kunna göra själv här på Friskis. Sen vid sex är det möte med gymgruppen. Vi ska få träffa våra faddrar och gå igenom lite saker inför utbildningen. Sen slutligen vid sex ska jag på IMT. Inspiration med tränare, där vi ska lära oss att träna ben och mage på olika sätt. Ska bli kul att kanske få tips på nya övningar för jag tycker att det blir mycket samma när man kör själv hela tiden..

Slutligen (för att detta inlägg ska få minst en bild) vill jag rekommendera en sak man kan äta om man vill hålla sig liiite nyttig. Proteinglass! Mindre socker och kolhydrater osv om man nu bryr sig om sånt. Den är iaf jättegod. Har smakat både choklad och banan och jag älskart! Förstår inte egentligen varför man inte äter nyttig mat på helgerna sen tar man glass på kvällen. Lika gott som att trycka godis eller onyttig mat!


 

Av Erica Bergqvist - 6 februari 2017 06:45

Helgen i fjällen var super, längtade verkligen upp dit! Åkte slalom och skoter på lördagen och söndag vart det bara skoter. Dock var det sån dimma så man såg knappt fram till nästa kryss, men en liten sväng vart det ändå. Och såklart välte jag och Joel med en skoter också. Blir så när man är övertaggad haha.

Söndagen åkte vi hem vid två och väl hemma åt vi pizza, kände att hela helgen redan var förstörd på fredagen när vi började käka en massa godis..


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards