ericabergqvist

Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Erica Bergqvist - 1 februari 2017 06:39

I förrgår var jag och gick en sväng med Larsson. Snabb men lång promenad vart det. Igår tränade jag innan jobbet vilket var väldigt skönt. Älskar att ha det gjort så man slipper på kvällen när man börjar bli trött. Så igårkväll hade jag både tid för att laga mat, baka bröd, dammsuga och skura lägenheten samt mysa framför tvn med några avsnitt av vikings. Ville baka en lasagne med men då satt Jonas stop.

Idag jobbar jag endast en ynka timme för ingen annan kunde öppna. Sen ska jag äta frukost och träna lite. Senare vid tolvtiden ska jag träffa Malin. Vi tänkte nog mysa lite på stan, äta lunch och kanske shoppa lite. Båda säger att vi inte ska handla nått men om jag känner oss rätt kommer vi ändå komma hem med påsar haha!


               

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards