ericabergqvist

Alla inlägg den 15 december 2016

Av Erica Bergqvist - 15 december 2016 12:15

På lördag ska jag på 20års fest för Jennifer och Amilia och temat på festen är "jag kommer direkt från".. Vad ska man vara då tro? Kom på lite allternativ här så ni får gärna skirva en kommentar på det bästa!


Kommer direkt från en flygning.. (Flygvärdinnor med vinbox på vagn)
Kommer direkt från längskidspåren..
Direkt från Slalombacken.. (täckisar med en tröja bara så man inte dör av värmeslag)
kommer direkt från jakten/ Militären....
Direkt från solsemester..
Kommer direkt från kontoret..



 

    

       

Av Erica Bergqvist - 15 december 2016 11:47

Igår tänkte jag blogga för slutade redan vid åtta, eller ja fick jobba över till nio men som sagt det var tidigt. Så for hem för att ta det lugnt men då när jag kommer hem ska jag skjutsa Joel till skolan. Dock kommer vi inte iväg för han känner sig sjuk.. Satt mig då i soffan, hann typ pusta ut och dra filten över benen innan jag fick ett sms från New Yorker om jag kunde hoppa in och jobba extra. Japp upp igen, duscha, fixa lunch och åka iväg till stan. Hann tillochmed köpa en vas på åhlens som det var rea på för kände att jag var så effektiv haha! Jobbade sen till fem i ett godishav för att sedan åka och träna bort allt jag hann stoppa i mig...

Idag sprang jag in till jobbet och ska nu vara här till fyra, ikväll blir det julbord med Friskis. Gott!

 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards