ericabergqvist

Alla inlägg den 8 augusti 2016

Av Erica Bergqvist - 8 augusti 2016 13:49

I Lördags var det träning som gällde på morgonen igen. Handlade lite inför kvällen och vid tre rullade Malin in. Beställde pizza och fixade oss lite och for sedan till matilda för förfest. Beerpongen vann jag och Matilda överlägset, ibland går det helt eneklt bäst och ibland är man sämst haha! Älskar dock när man vinner, och speciellt mot grabbarna.

Senare på kvällen drog jag och Malin på sensommar i 45 minuter. Hann som sagt se sista artisten (Nause) innan de stängde. Men det gjorde ingenting för det var värt det när man är med Mallan. När de stängde hade vi så ont i fötterna så vi tog taxi från fotbollsplanen till Oscars i stan (ca 500m haha). Väl i stan festasde vi vidare tills klockan slog tre om jag minns rätt. Sen for vi hem till mig och sov. 

Söndagen spenderades vi hos Malin i matfors med tacos, chips, dipp och mer sovande. Bästa söndagen. 

Idag (måndag) har jag hunnit med att träna en timme och nu jobbar jag till 17. Ska kanske testa på att springa ikv om mina knän tillåter. Efter helgen i klackar och ojämn mark är de inte så glada. Sen ska jag också bara mysa med mamma och pappa för kände att det var allderless för längesen. Far och flänger hela dagarna jag..


   

Nykappan som är så stilig.

              

                   

Av Erica Bergqvist - 8 augusti 2016 13:48

         

Av Erica Bergqvist - 8 augusti 2016 13:30

I fredags kom jag på ca kl 8 på morgonen att jag var ledig hela helgen. Så ist för att börja göra iordning mig för jobb planerade jag om dagen helt. For dock till friskis ändå men inte för att jobba utan träna med Joel. Kan lika gärna sova över på Friskis i fortsättningen, tränar, jobbar och hänger allmänt där 24/7 känns det som! Iaf så hann jag även med en sushilunch på stan och lite shopping innan kvällen nalkade och jag och Malin tog en tur runt i stan med bilen. Träffade på massa kändisar innan kvällen vart sent och vi for hem och sov.

             

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards